SM-liigan tapahtumat omalle kännykälle

Sonera ja SM-liiga ovat yhteistyössä luoneet matkapuhelinpalvelun, jonka avulla kiekkofani saa tiedon kaikkien SM-kaukaloiden tilanteista ja tapahtumista reaaliaikaisesti omalle matkapuhelimelleen. Palvelu on heti käytössä.
Soneran SM-liiga tulospalvelun avulla Soneran matkapuhelinasiakas voi saada meneillä olevan SM-liigakierroksen ottelutapahtumat ja tilanteet omalle matkapuhelimelleen reaaliaikaisesti. Tulospalvelu välittää myös jäälle lähtevien joukkueiden kokoonpanot ja SM-liigan viralliset otteluaikataulut, sarjataulukon sekä pelaajakortteja tilastotietoineen. Lisäksi asiakas voi palvelun ulkoasua muokkaamalla tunnustaa suosikkijoukkueensa värejä puhelimensa näytöllä palvelua käyttäessään. Otteluseuranta kertoo reaaliaikaisesti tapahtumat kierroksen kiekkokaukaloissa: maalintekijät, syöttäjät ja jäähyt. Matkapuhelimen ruudulta voi siis seurata samanaikaisesti eri puolilla Suomea käytävien otteluiden tilanteita: maalit Tampereella ja jäähyt Oulussa. Pelaajakortit puolestaan antavat perustietoa ja päivittyvää tilastotietoa pelaajasta, esimerkiksi maalintekijästä. Pelaajakohtaisesta tilastotiedosta selviää hänen piste-, maali-, syöttö-, jäähy- ja laukaisupörssinsä. palveluun on tulossa uusia ominaisuuksia jääkiekkokauden edetessä. Palvelu toimii kaikissa wap-selaimella varustetuissa matkapuhelimissa, mutta parhaan kokemuksen tulospalvelusta saa uusilla värinäytöllisillä puhelinmalleilla kuten Nokia 7650:lla ja 3510i:llä tai SonyEricsson T68i:llä. Tulospalvelua käytetään Soneran wap-valikkojen kautta osoitteista wap.sonera.net uusimmat sm-liiga tulospalvelu tai wap.mspace.fi. Tulospalvelu kannattaa tallentaa kirjanmerkiksi (bookmark) oman puhelimen muistiin, jolloin sen käyttö on nopeaa ja helppoa. SM-liiga tulospalvelu ei vaadi asiakkaalta erillistä rekisteröitymistä, vaan se on kaikkien Soneran matkapuhelinasiakkaiden käytössä. Palvelusta ei veloiteta kytkentä- eikä kuukausimaksuja. Palvelun käyttö maksaa datasiirron verran. Lisätietoja Soneran SM-liiga tulospalvelusta saa myös internetsivuilta osoitteista www.mspace.fi ja www.sm-liiga.fi.

Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi