TeliaSonera Finland toimittaa Novo Group Oyj:lle nykyaikaisen ja joustavan verkkopalvelun

TeliaSonera Finland toimittaa Novolle laatuluokitellun, IP-puhetta ja -palveluja tukevan verkkopalvelun. Uudella ratkaisulla varmistetaan tietoturvallinen yhteys julkiseen verkkoon, joustavammin muunneltava tietoverkko sekä laitteiden tehokkaampi hyödyntäminen. Uudistetun verkkopalvelun avulla Novo säästää tietoliikennekustannuksia ja saa entistä joustavamman verkkopalvelun. Nyt allekirjoitettu sopimus on kolmevuotinen.
TeliaSonera Finlandin toimittama verkkopalvelu mahdollistaa Novon koko konsernin kattavan tietoverkon kehittämisen ja hyödyntämisen jatkossa entistä tehokkaammin. Esimerkiksi videoneuvotteluja pystytään tarjoamaan nyt konsernin kaikille toimipisteille ympäri Suomea. Palvelu mahdollistaa myös uusien toimipisteiden joustavan yhdistämisen verkkoon. Verkon ruuhkatilanteissa palvelu varmistaa kriittisille sovelluksille aina tarpeellisen kapasiteetin ja toimintavarmuuden.
"Palvelu tuo joustavuutta myös Novon asiakkaille tarjoamiin ratkaisuihin eli voimme tarjota verkkopalveluita entistä joustavammin eri toimipisteistämme, myös alueellisista palvelukeskuksista", kertoo johtaja Raimo Anttila Novosta.
TeliaSonera Finland sitoutuu hyödyntämään aina parasta ja kustannustehokkainta teknologiaa Novon tietoliikennepalvelun kehittämisessä. Lisäksi TeliaSonera Finland seuraa jatkuvasti palvelun laatua sekä varmistaa palvelun kustannustehokkuuden koko sopimuskauden ajan.
"Nyt allekirjoitettu sopimus on jatkoa pitkäaikaiselle asiakkuudelle ja kumppanuudelle. Uskon että sopimuksen solmiminen kertoo Novon tyytyväisyydestä palveluidemme laatuun ja kehityskykyyn sekä kykyymme vastata Novon liiketoiminnan tarpeisiin", kertoo suuryritysasiakkaista vastaava johtaja Esa Korvenmaa TeliaSonera Finlandista.
Novo Group
Novo on yksi Pohjoismaiden suurimmista tietotekniikan palvelutaloista. Novo-konsernin liikevaihto vuonna 2002 oli 308,5 miljoonaa euroa. Novossa työskentelee noin 2 300 henkeä. Yhtiö tarjoaa asiakkailleen tietotekniikan
konsultointia, ohjelmisto- ja käyttöpalveluja sekä infraratkaisuja. Novolla on Suomessa maankattava palveluverkko ja tytäryhtiöt Hollannissa, Isossa-Britanniassa, Kiinassa, Saksassa, USA:ssa ja Virossa. Novo on toiminut kolmekymmentä vuotta.
Lisätietoja:Pekka Kalanti, Account Manager, TeliaSonera Finland OyjPuh. 02040 60311Sähköposti: pekka.kalanti@teliasonera.comVeikko Erämo, osastopäällikkö, Novo Group OyjPuh. 020566 2619Sähköposti: veikko.eramo@novogroup.com
Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi