Rautaruukki Oyj valitsi Soneran sähköisen viestinvälityspalvelun

Teräsyhtiö Rautaruukki Oyj on ostanut TeliaSonera Finlandilta sähköisen viestinvälityspalvelun tukemaan liiketoimintaansa. Sähköinen viestinvälityspalvelu yhdistää yrityksen käytössä olevat viestintäjärjestelmät tunnetuimpiin sähköpostijärjestelmiin ja liiketoimintasovelluksiin. Rautaruukki käyttää viestinvälityspalvelua yrityksen rajapintoja ylittävissä liiketoimintaprosesseissa, erityisesti asiakasrajapinnalla. Viestinvälityspalvelu mahdollistaa viestien käsittelyn ajasta, paikasta ja päätelaitteesta riippumatta. Palvelu sisältää hallinnan, valvonnan sekä arkistoinnin ja se mukautuu joustavasti eri toimintaympäristöihin.
"Kaikki informaatio ei vielä liiku yritysten välillä sähköisesti päästä päähän, vaan esimerkiksi fax-liikennettä tarvitaan edelleen. Sähköisen viestinvälityspalvelun avulla vältetään huomattava määrä henkilötyötä ja nopeutetaan informaation kulkua, kun faksit voidaan lähettää suoraan tietojärjestelmistä vastaanottajille, esimerkiksi tilausvahvistukset asiakkaille", kertoo Rautaruukin tietohallintojohtaja Mauri Isokääntä. "Sovelluksista lähetettävien SMS-viestien määrä on myös kasvussa. Esimerkiksi kuljetuskaluston ohjauksessa yksinkertainen SMS-viestiteknologia on osoittautunut hyvin käyttökelpoiseksi", Isokääntä jatkaa. "Terästeollisuuden innovatiivisena osaajana Rautaruukki ja sen tytäryhtiöt ovat meille merkittävä kumppani. Pyrimme Rautaruukin kanssa tehostamaan edelleen liiketoimintatarpeista lähtevää keskustelua ja näin edelleen kehittämään palvelumme ominaisuuksia ja sopivuutta Rautaruukin ja sen tytäryhtiöiden liiketoimintaprosesseihin", sanoo Global Account Manager Eero Lantto Sonera Oyj:stä.

Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi