Sonera Oyj:n nimi muuttuu TeliaSonera Finland Oyj:ksi

Sonera Oyj:n ylimääräinen yhtiökokous on päättänyt muuttaa yhtiön toiminimen TeliaSonera Finland Oyj:ksi. Uutta nimeä käytetään nimenmuutoksen rekisteröimisen jälkeen 1.9.2003 alkaen kaikissa yhteyksissä, missä aiemmin käytettiin nimeä Sonera Oyj.
TeliaSonera AB:n konsernikäytännön mukaisesti TeliaSonera Finland Oyj:lle ei ole rekisteröity vieraskielisiä rinnakkaisnimiä, vaan samaa nimeä käytetään kaikissa yhteyksissä. Huomattavaa on, että yhtiö säilyy edelleen julkisena osakeyhtiönä ja siten nimen perässä on edelleen Oyj, vaikka yhtiön osake ei enää olekaan julkisen kaupankäynnin kohteena. Yhtiön viralliset yhtiötiedot pysyvät nimenmuutoksesta huolimatta samana. Y-tunnus säilyy muuttumattomana, virallinen kotipaikka on edelleen Helsinki ja osoite on kuten aiemmin Teollisuuskatu 15, 00510 Helsinki. Yhteistyökumppanien ja asiakkaiden kanssa tehtävään yhteistyöhön nimenmuutos ei vaikuta muuten kuin, että uutta nimeä käytetään 1.9. alkaen virallisissa yhteyksissä. Näitä ovat muun muassa laskut ja muut viralliset asiapaperit. TeliaSoneran Suomen tulosyksikkö, TeliaSonera Finland, tarjoaa tuotteita ja palveluita Sonera-brandin alla yhtiön nimenmuutoksen jälkeen kuten aiemmin.

Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi