Tervetuloa TeliaSoneran tammi-syyskuun 2004 osavuosikatsausta koskevaan analyytikko- ja lehdistötilaisuuteen 27.10.2004.

Kutsu lehdistölle
20.10.2004

Päivä: keskiviikko 27.10.2004

Aika: 11.00 Keski-Euroopan aikaa (Ruotsin aikaa)

Paikka: TeliaSonera AB, Sturegatan 1, Tukholma

TeliaSoneran toimitusjohtaja Anders Igel sekä talous- ja rahoitusjohtaja Kim Ignatius esittelevät osavuosikatsauksen.

Tilaisuus on englanninkielinen, ja sitä voi seurata suorana lähetyksenä Internetin kautta osoitteessa http://www.teliasonera.fi/sijoittajatietoa.

Huomioithan myös erillisen kutsun puhelinkonferenssiin, joka alkaa klo 13.30 Keski-Euroopan aikaa (Ruotsin aikaa) samana päivänä.

Lisätietoja toimittajille antavat:
TeliaSoneran lehdistöpalvelu, +46 (0) 8 713 58 30 ja
sijoittajasuhteet +46 (0) 8 504 550 00.

TeliaSonera on Pohjolan ja Baltian johtava televiestintäyritys. Joulukuun lopussa 2003 TeliaSoneralla oli 11 957 000 matkaviestintäasiakasta (ml. osakkuusyhtiöt 37 610 000), 8 061 000 kiinteän verkon asiakasta ja (ml. osakkuusyhtiöt
9 160 000.) ja 1 631 000 internet-asiakasta (ml. osakkuusyhtiöt 1 691 000). Kotimarkkinoiden ulkopuolella TeliaSoneralla on merkittäviä omistusosuuksia kasvavilla markkinoilla Venäjällä, Turkissa ja Euraasiassa. TeliaSonera noteerataan Tukholman Pörssissä ja Helsingin Pörssissä. Tammi-joulukuu 2003 pro forma -liikevaihto oli 81,7 miljardia Ruotsin kruunua (9,01 miljardia euroa). Työntekijöiden määrä oli 26 694.

Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi
Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: