Sonera HomeRun-palvelulle uusia palvelualueita ulkomailla

TeliaSonera Finland on allekirjoittanut verkkovierailusopimuksen uusista Sonera HomeRun-palvelualueista Kubi Wirelessin, Metronetin, BT OpenZonen ja Elionin kanssa. Solmittujen verkkovierailusopimusten myötä Sonera HomeRun- palvelualueita on nyt jo noin 3000 Euroopassa. Sonera HomeRun -palvelu on nopea lähiverkkoyhteys, jonka avulla saa langattoman yhteyden esimerkiksi internettiin tai sähköpostiin. Palvelun käyttö ulkomailla maksaa saman verran kuin HomeRun -palvelun käyttö kotimaassa.
Nyt solmittu verkkovierailusopimus laajentaa Sonera HomeRun -asiakkaiden käyttöalueen esimerkiksi Espanjaan, Irlantiin, Itävaltaan, Iso-Britanniaan sekä Viroon. Verkkovierailusopimus tarkoittaa, että molempien sopimusosapuolten asiakkaat saavat käyttöönsä toistensa verkon.
"Verkkovierailun tavoitteena on tarjota samaa laadukasta langatonta laajakaistapalvelua asiakkaillemme myös ulkomailla. Näin asiakkaamme voivat yhä paremmin hyödyntää wlan-yhteyttään. Sonera HomeRun pyrkii mahdollistamaan jatkossakin asiakkailleen laajan peittoalueen", toteaa TeliaSonera Finlandin tuotepäällikkö Tommi Mattila.
Sonera HomeRunin mahdollistaman nopean internetyhteyden avulla työasiat voi hoitaa pikaisesti esimerkiksi lentoasemalla, konferenssikeskuksessa, hotellihuoneessa tai niiden yritysten neuvottelu- ja aulatiloissa, joilla on käytössään Sonera HomeRun Yrityspalvelualue. Sonera HomeRun -palvelu on käytössä ulkomailla myös Telia HomeRun -palvelualueilla Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa sekä useilla kansainvälisillä lentokentillä muualla Euroopassa ja USA:ssa.
Lisätietoja Sonera HomeRun-palvelusta sekä uusista palvelualueista ja operaattoreista löydät osoitteesta www.sonera.fi/homerun. Soneran Yritysasiakaspalvelu palvelee numerossa 0800 188188 arkisin klo 8-17.
Tommi Mattila
p. 0403022077