Soneran tietoliikenneyhteydet alppilajien maailmancupiin Leville

TeliaSonera Finland Oyj toimittaa kaikki tietoliikenneyhteydet Levillä 28.-29.2.2004 laskettavaan alppilajien maailmancupiin. Levi World Cup -mobiilipalvelu tarjoaa ajankohtaista tietoa ennen kisoja ja niiden aikana muun muassa aikatauluista, tuloksista, tapahtumista ja säästä.
Kilpailujen kotimainen pääyhteistyökumppani TeliaSonera Finland rakentaa Leville kaksi lehdistökeskusta, toimittaa nopeat internetyhteydet ja puhelinliittymät sekä median että kisaorganisaation käyttöön ja tarjoaa tietoliikennepalveluja kansainvälisen median ulkotuotantoautoihin. Lisäksi alueella toimii langaton Sonera HomeRun-internetyhteys, joka on kaikkien Levin alueella olevien käytettävissä.
Sonera Colour -palveluihin kuuluvasta Levi World Cup -mobiilipalvelusta alppihiihdon ystävät saavat ennen kisoja ja niiden aikana ajankohtaista tietoa muun muassa aikatauluista, tuloksista, tapahtumista ja säästä. Lisäksi palvelussa on taustatietoja ja kuvia TOP 10 -laskijoista, Levistä ja Lapista. Myös Levillä kilpailevat joukkueet löytävät palvelusta tärkeitä aikatauluja ja yhteystietoja.
Kaikkiin toimittajille, joukkueille ja VIP-vieraille kisojen ajaksi käyttöön annettuihin puhelimiin on asennettu valmiiksi kisaorganisaation puolesta Soneran verkossa toimiva SIM-kortti sekä Sonera WAP-palvelun asetukset.
"Suomen ensimmäinen maailmancup antaa meille hienon mahdollisuuden laajentaa liiketoiminta- ja markkinointiyhteistyötä myös alppilajeihin. Suurten tapahtumien kokeneena kumppanina pystymme tarjoamaan laadukkaat ja edistykselliset tietoliikennepalvelut, joista hyötyvät kaikki kisojen kanssa tekemisissä olevat tahot", toteaa johtaja Jari Elo TeliaSonera Finlandista.
"Yhtenä suurena haasteena on osoittaa kansainväliselle hiihtoliitolle, että olemme edelläkävijöitä myös tietoliikenteeseen liittyvissä asioissa. Kilpailuun on akkreditoitunut noin 150 toimittajaa, joka asettaa meille paineita tietoliikenneyhteyksien rakentamisen ja toteuttamisen osalta. Yhteistyö Soneran kanssa on ollut erittäin hedelmällistä näiden asioiden hoitamisessa ja tätä kautta saavutamme kaiken mahdollisen näkyvyyden sekä kansallisesti että kansainvälisesti", toteaa kilpailujen markkinoinnista vastaava Roope Ropponen tyytyväisenä.
Johtaja Jari Elo, TeliaSonera Finland Oyj, puhelin +358 40 500 9840, sähköposti jari.elo@teliasonera.com
Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi