TeliaSonera Finlandin ja Securitas-yhtiöiden yhteistyö laajenee IT-palveluihin

TeliaSonera Finland ja Securitas-yhtiöt ovat allekirjoittaneet sopimuksen, jonka mukaan TeliaSonera Finlandin ja Securitas-yhtiöiden pitkäaikainen yhteistyö tietoliikenne- ja puheviestintäpalveluissa laajenee IT-palveluihin. Sopimuksen myötä TeliaSonera Finland vastaa Securitas Oy:n, Securitas Tekniikka Oy:n ja Securitas Arvokuljetus Oy:n koko työasemaympäristöstä - työasemien ja niihin liittyvien oheislaitteiden hallinnasta ja ylläpidosta sekä tarjoaa loppukäyttäjille kokonaisvaltaiset tukipalvelut . Sopimus on kolmevuotinen ja siihen sisältyy 650 työaseman ylläpito sekä tarvittavat laitehankinnat. Sopimuksen arvo on luottamuksellinen.
Palvelulla turvataan työasemien ja sovellusten toimivuus ja parempi käytettävyys sekä kehitetään järjestelmiä tukemaan liiketoimintaa paremmin. Sopimuksen myötä loppukäyttäjiä palvellaan yhdessä asiakaspalvelupisteessä, joka helpottaa palvelutason ylläpitoa, kun mahdolliset ongelma- ja vikatilanteet ovat keskitetysti hoidossa.
"TeliaSonera on pitkäaikainen ja luotettava kumppanimme tietoliikenne- ja puheviestintäpalveluissa. On luontevaa laajentaa yhteistyötä nyt myös IT-palveluiden puolelle, sillä näin saamme kokonaistoimittajan, joka pystyy tarjoamaan paitsi kustannusetua keskittämisestä niin myös kokonaisvaltaisia liiketoimintaa kehittäviä ratkaisuja", Securitas-yhtiöistä kerrotaan.
"Olen iloinen, että Securitas valitsi meidät nyt myös IT-palveluidensa yhteistyökumppaniksi. Olemme pitkäjänteisesti ja määrätietoisesti kehittäneet palvelutarjontaamme kokonaisvaltaisten ratkaisujen suuntaan, jossa yhdistämme monipuolista puheviestintä-, tietoliikenne- ja it-osaamistamme asiakkaalle toimivaksi kokonaisuudeksi, kertoo Suuryritysasiakkaista vastaava johtaja Esa Korvenmaa TeliaSonera Finlandista.

Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi