Verkkovierailu alkaa Sonera HomeRunin ja Swisscom Eurospotin välillä

TeliaSonera Finland on allekirjoittanut verkkovierailusopimuksen uusista Sonera HomeRun -palvelualueista Swisscom Eurospotin kanssa. Palvelun käyttö ulkomailla maksaa saman verran kuin HomeRun-palvelun käyttö Suomessa.
Nyt allekirjoitettu verkkovierailusopimus laajentaa huomattavasti Sonera HomeRun -asiakkaiden mahdollisuutta käyttää palvelua Euroopassa. Swisscom Eurospot tarjoaa korkeatasoista palvelua useimmissa Manner-Europan maissa ja yli 750 palvelualueella. Verkkovierailusopimus avaa sopimusosapuolille mahdollisuuden käyttää toisen osapuolen verkkoa.
TeliaSonera Swedenin ja Swisscom Mobilen verkkovierailun jälkeen Swisscom Eurospot voi nyt ilmoittaa verkkovierailusopimuksen solmimisesta TeliaSonera Finland Oyj:n kanssa. "Sopimustemme kattaessa yli 2 000:n palvelualueen kannan ja 750 aktiivista palvelualuetta eri puolilla Eurooppaa oli luonnollista kääntyä nyt Skandinavian julkisen langattoman lähiverkon (WLAN) toimittajien puoleen. Yleiseurooppalaiset palvelualueemme on suunnattu yrityksille: niitä on esim. hotelleissa, kongressikeskuksissa ja lentokentillä," toteaa Frédéric Gastaldo, Swisscom Eurospotin toimitusjohtaja.
"Swisscom Eurospot tarjoaa merkittävän laajennuksen loppuasiakkaidemme verkko-vierailu-mahdollisuuksiin Keski-Euroopan maissa", toteaa TeliaSonera Finlandin tuotepäällikkö Tommi Mattila.
Sonera HomeRun tarjoaa nopean pääsyn Internetiin, jonka ansiosta työasiat voi hoitaa samantien esimerkiksi lentokentällä, kongressikeskuksessa, hotellihuoneessa tai sellaisten yritysten neuvotteluhuoneissa tai aulatiloissa, joissa Sonera HomeRun -yrityspalvelualue on käytössä. Sonera HomeRun -palvelu on ulkomailla käytettävissä myös Telia HomeRun -alueilla Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja monilla kansainvälisillä lentokentillä muissa Euroopan maissa ja Yhdysvalloissa.
Lisätietoja Sonera HomeRun -palvelusta ja uusista palvelualueista ja operaattoreista saa Internetistä osoitteesta www.sonera.fi/homerun
TeliaSonera Finland Oyj, tuotepäällikkö Tommi Mattila, puh. 040 3022077
Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi