MM-rallin tulokset vauhdilla matkapuhelimeen

Soneran tulospalveluperheen uusin tulokas on MM-Ralli tulospalvelu, joka välittää reaaliaikaiset tiedot ja tapahtumat vuoden 2004 MM-Rallin osakilpailuista suoraan rallikansan matkapuhelimiin. Palvelu on asiakkaiden käytössä 15.4.2004 lähtien.
Soneran MM-Ralli tulospalvelu välittää kymmenen kärkikuljettajan ja kaikkien mukana olevien suomalaisten kuljettajien reaaliaikaiset tulostiedot MM-Rallin osakilpailujen erikoiskokeilta ja kokonaispistetilanteen kunkin kilpailun loputtua. Palvelusta löytyy myös perustietoa ja tilannekuvia osakilpailuista sekä ennakkotietoa seuraavasta rallista. Esimerkiksi seuraavan rallin lähtölistat päivitetään palveluun heti kun ne ovat julkiset.
Ajantasaisten tulostietojen lisäksi tulospalvelu sisältää kattavan tietopaketin kaikista kuljettajista ja MM-kilpailuihin osallistuvista talleista. Palvelusta voi tarkistaa jo ajettujen osakilpailujen osalta esimerkiksi tarkat kuljettaja- ja tallikohtaiset pistetilanteet sekä tulokset erityiskokeilta, tiedot kuljettaja- ja ajoneuvokohtaisista rangaistuksista sekä kuljettajien kommentteja rallin kulusta ja mahdollisista keskeytyksistä.
Palvelu sisältää myös jännittävän Rallipelin, jossa voi mitellä omia taitojaan ystäviä vastaan. Peli toimii Nokia 3650, 3660, 6600, 7650 tai Nokia N-gage matkapuhelinmalleissa.

MM-Ralli tulospalvelu toimii kaikissa wap-selaimella varustetuissa matkapuhelimissa, mutta parhaan kokemuksen tulospalvelusta saa värinäytöllisillä puhelinmalleilla kuten Nokia 3510i:llä, 3650:lla ja 6600:lla sekä SonyEricsson T68i:llä. Tulospalvelu löytyy osoitteista wap.soneraplaza.fi/ralli ja wap.soneraplaza.fi/mm-ralli. Palvelua voi käyttää myös Soneran palveluvalikon kautta osoitteesta wap.soneraplaza.fi urheilu mm-ralli. Tulospalvelu kannattaa tallentaa kirjanmerkiksi (bookmark) oman puhelimen muistiin, jolloin sen käyttö on nopeaa ja helppoa.
MM-Ralli tulospalvelu ei vaadi asiakkaalta erillistä rekisteröitymistä, vaan se on kaikkien Soneran matkapuhelinasiakkaiden käytössä. Palvelusta ei veloiteta kytkentä- eikä kuukausimaksuja. Käytöstä veloitetaan Soneran voimassaolevan hinnaston mukainen tiedonsiirtomaksu.
Lisätietoja Soneran MM-Ralli tulospalvelusta saa myös internetsivuilta osoitteesta www.sonera.fi.
Johtaja, Juha Tontti TeliaSonera Finland Oyj
Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi