TeliaSonera Finland ja SRV Viitoset rakentavat Kamppia yhdessä olemisen keskukseksi

TeliaSonera Finland Oyj ja SRV Yhtiöt Oyj:n tytäryhtiö SRV Viitoset Oy ovat solmineet yhteistyösopimuksen, jonka myötä TeliaSonera Finland vastaa Kampin Keskuksen tietoliikenne- ja tietotekniikkapalveluiden suunnittelusta, rakentamisesta ja operoinnista. Vuonna 2005 ensimmäisen kerran ovensa avaava kauppakeskus on merkittävä, ydinkeskustaan rakennettava kaupan ja elämisen keskus, jonne TeliaSonera Finland toteuttaa parhaat viestintäpalvelut keskuksessa asioiville yrityksille, kuluttajille sekä matkailijoille.
TeliaSonera Finland Oyj ja SRV Viitoset ovat molemmat erittäin tyytyväisiä aloitettuun yhteistyöhön. "Olemme valinneet TeliaSonera Finlandin kumppaniksemme, koska olemme molemmat omien alojemme huippuammattilaisia ja luotamme toistemme ammattitaitoon", kertoo SRV Yhtiöt Oyj:n varatoimitusjohtaja Timo Nieminen.
Kamppi tulee olemaan moderni, nykyaikainen kauppakeskus, jossa on kaikki tarvittavat palvelut. TeliaSonera on aloittanut aktiivisen tietoliikennepalveluiden kehitystyön helmikuussa 2004 yhteistoiminnassa SRV:n kanssa ja tarjoama kehittyy liikekeskuksen kasvaessa. TeliaSonera Finland haluaa varmistaa, että Kamppiin rakennettavien kiinteistöjen, sinne tulevien yritysten ja liikekeskuksessa vierailevien kuluttajien palvelut toimivat kaikki samalla tekniikalla. "Olipa palvelujen käyttäjä sitten yrittäjä tai kuluttaja, niin Kamppiin tulleessaan hänelle on tarjolla toimivat palvelut, joiden käyttökokemuksessa korostuu helppous", kertoo TeliaSonera Finland Oyj:n toimitusjohtaja Anni Vepsäläinen.
TeliaSonera Finland toteuttaa palvelut parhaalla tällä hetkellä olevalla teknologialla. "SRV Viitoset haluaa asiakkailleen innovatiivisia ja nykyaikaisia palveluita, ja olemme luvanneet ottaa haasteen vastaan", kertoo Vepsäläinen.
Kamppiin nousevaan liikekeskukseen tulee toimistoja, asuntoja sekä kauppakeskus, jossa on runsaasti liikkeitä, myymälöitä ja ravintolamaailma. Kampin keskukseen toteutetaan myös kaukoliikenteen ja Espoon bussiterminaalit sekä tavara-asema, uusi yhteys Kampin metroasemalle ja runsaasti myös avointa tilaa oleskelulle ja viihtymiselle. Tästä olemisen keskuksesta muodostuu monipuolinen ja viihtyisä, sekä rentouttavaan että helppoon kulutukseen houkutteleva alue. TeliaSonera Finland kehittää parhaat mahdolliset tavat työskennellä sekä mm. nykyaikaiset mobiilipalvelut kauppakeskuksen asiakkaille.
Kamppi on suunniteltu ja rakennetaan moderniksi kauppakeskukseksi. Liikekeskuksen päivittäiset kävijämäärät on laskettu yltämään jopa 200 000 kävijään päivässä. Osittain lähes 20 tuntia vuorokaudessa auki olevaan keskukseen on useita sisäänkäyntejä. Kamppiin on helppo tulla kävellen suoraan kolmelta katutasolta tai maanalaisia sisäyhteyksiä pitkin muista keskustan kohteista. Linja-autolta kauppakeskukseen noustaan hisseillä ja liukuportailla ja bussia odotelleessaan kuluttaja voisi esimerkiksi vaikka ladata kännykkäänsä ajankohtaiset uutiset tai pelata uusimpia pelejä. SRV Viitoset sekä TeliaSonera Finland kehittävät tulevaisuuden mahdollisuuksia yhdessä.
"Kampin liikekeskuksen rakentaminen ja kehittäminen tukee koko Helsingin keskustan liiketoimintaa. Kun Kamppi on valmis - on Helsingin keskusta valmis!", täsmentää Timo Nieminen SRV Yhtiöt Oyj:stä.
Juha Tuohimaa, Account Manager, TeliaSonera Finland Oyj
Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi