TeliaSonera International Carrierilta uusi langaton videopuhelupalvelu matkaviestintäoperaattoreille

TeliaSonera International Carrier tuo tänään markkinoille uuden matkaviestintäoperaattoreille suunnatun TeliaSonera 64K Clear Channel -palvelun. Palvelu helpottaa korkealaatuisten langattomien ulkomaan videopuheluiden välittämistä. Palvelua tarjotaan aluksi 38 eri maassa.
TeliaSonera International Carrier on yksi maailman ensimmäisistä operaattoreista, joka tuo markkinoille 64 kbit/s clear channel -palvelun. Sen avulla matkaviestintäoperaattorit voivat tarjota asiakkailleen korkealaatuisia videopuheluita. TeliaSonera kehitti uuden palvelun yhdessä eräiden Euroopan johtavien matkaviestintäoperaattoreiden kanssa.
TeliaSonera International Carrier toimittaa palvelun kokonaan omistamansa valokuituverkon välityksellä. Palvelu voidaan toimittaa tästä päivästä lähtien 38 maahan eri puolilla maailmaa. Maita tullaan lisäämään kysynnän mukaan.
3G:n vetovoiman vuoksi uskomme, että videopuheluiden, videoviestien lähettämisen ja vastaavien palveluiden kysyntä on kasvussa, sanoo TeliaSonera International Carrierin toimitusjohtaja Eva Lindqvist. "Matkaviestintäoperaattoreille on tärkeää, että nämä palvelut ovat korkealaatuisia. Nyt kykenemme täyttämään tämän vaatimuksen TeliaSonera 64K Clear Channel -palvelun avulla. "
TeliaSonera 64K Clear Channel
TeliaSonera 64K Clear Channel toimitetaan TeliaSonera International Carrierin kokonaan omistaman valokuituverkon välityksellä. Palvelu tarjoaa läpinäkyvän 64 kbit/s clear channel -yhteyden matkaviestinverkkojen välille, mikä tarkoittaa, että kaiun poistoa ei käytetä, eikä bittejä käsitellä.
TeliaSonera International Carrier
TeliaSonera International Carrier tarjoaa kansainvälisiä IP-, verkkokapasiteetti- ja puhelupalveluja tukkutuotteina valikoituihin suuren volyymin kohteisiin Euroopassa ja Atlantin yli. Palvelut perustuvat TeliaSonera International Carrierin kokonaan omistamiin ja hallitsemiin eurooppalaisiin ja Atlantin ylittäviin verkkoihin. TeliaSonera International Carrierilla on yksi Euroopan suurimmista toiminta-alueista, ja lisäksi sillä on peering-pisteitä Yhdysvalloissa. TeliaSonera International Carrier on Pohjoismaiden ja Itämeren alueen johtava IP- ja puhelupalveluiden tarjoaja, ja sen toiminta ulottuu pitkälle Itä-Eurooppaan. TeliaSonera International Carrier on TeliaSonera-konsernin kokonaan omistama yhtiö.
Brendan Ives, Product Manager, TeliaSonera International Carrier,
+46-(0)70-335 04 06