Ajantasaista tv-ohjelmaa matkapuhelimeen vuorokauden ympäri

Sonera tuo matkapuhelinvalikkoonsa CNN:n televisiokanavan, jonka avulla on mahdollista seurata CNN:n tv-lähetystä, kuten kansainvälisiä uutisia, talous- ja urheilu-uutisia ja keskusteluohjelmia omalta matkapuhelimelta. Palvelu on heti asiakkaiden käytössä.
"CNN:n televisiokanava täydentää Sonera Plazan palveluvalikoimaa ja olemme tyytyväisiä voidessamme tarjota ensimmäisten operaattoreiden joukossa tämän edistyksellisen matkapuhelinpalvelun asiakkaillemme. Nyt liikkeellä olevat asiakkaamme voivat halutessaan seurata vaikkapa kansainvälisiä uutisia omalta matkapuhelimeltaan ajantasaisena televisiolähetyksenä", kertoo osastonjohtaja Olli-Pekka Takanen TeliaSonera Finlandista.
"Tämä on kolmas kerta, kun suora tv-kanavamme tuodaan kaupallisille markkinoille matkaviestinverkon kautta. Meistä on hienoa tehdä yhteistyötä TeliaSonera Finlandin kanssa yhdellä länsimaiden edistyksellisimmistä matkaviestinmarkkinoista", sanoo Mitch Lazar, Turner Broadcasting System Internationalin Wireless & Emerging Technology -yksikön johtaja.
Palvelu on kaikkien Soneran matkapuhelinasiakkaiden käytössä Soneran palveluvalikossa osoitteessa wap.soneraplaza.fi Videopalvelu Uutiset CNN. Palvelu toimii toistaiseksi Nokian videolähetysvirtaa eli videostreaming-tekniikkaa tukevissa päätelaitteissa.
Palvelusta ei toistaiseksi veloiteta kytkentä- eikä kuukausimaksuja. Käytöstä veloitetaan Soneran voimassaolevan hinnaston mukainen tiedonsiirtomaksu.
Osastonjohtaja Olli-Pekka Takanen, TeliaSonera Finland Oyj
Puh. 02040-62096