TeliaSoneran lehdistötilaisuus 3GSM World Congress messuilla

TeliaSonera pitää keskiviikkona 16. helmikuuta lehdistötilaisuuden 3GSM World Congressin yhteydessä Palais des Festivalsissa. TeliaSoneran lehdistötilaisuudessa ovat läsnä TeliaSonera AB:n toimitusjohtaja Anders Igel ja TeliaSonera Norway, Denmark & the Baltic countries tulosyksikön toimitusjohtaja Kenneth Karlberg. "TILINPÄÄTÖSTIEDOTE SEKÄ NORJAN, TANSKAN JA BALTIAN KATSAUS”

Aika: Keskiviikko, 16.2.2005, klo 15.00.16.00.

Paikka: TeliaSoneran lehdistöhuone (Press Room), hospitality suite 05.05, 5:s kerros, halli 2, Palais des Festivals, Cannes.

TeliaSonera palvelee toimittajia 3GSM World Congress messuilla:

TeliaSonera tarjoaa 3GSM World Congressissa myös lukuisia palveluja, joiden toivomme helpottavan työskentelyänne Cannes’n tiiviiden ja jännittävien messupäivien aikana. TeliaSonera isännöi pohjoismaisille toimittajille tarkoitettua lehdistöhuonetta, johon olemme varanneet käyttöönne tietokoneita, kopiointikoneita ja faksilaitteita.

Lehdistöhuoneessa voitte myös kytkeytyä kannettavalla tietokoneellanne langattomaan laajakaistaverkkoon. Tarjoamme toimittajille messujen ajan mahdollisuuden käyttää TeliaSoneran WLAN-palvelua, HomeRunia.

TeliaSoneran lehdistöhuone on auki 14.-16. helmikuuta klo 9.00-18.00. TeliaSoneran lehdistöhuoneen sijainti: hospitality suite 05.05, taso 5, halli 2, Palais des Festivals, Cannes.

Toimittajia pyydetään ilmoittamaan mielellään etukäteen aikeistaan käyttää lehdistöhuonetta sähköpostitse osoitteella marianne.laurell@teliasonera.com tai charlotte.zuger@teliasonera.com.