Cecilia Lundinista TeliaSoneran uusi henkilöstöjohtaja

TeliaSonera on nimittänyt Cecilia Lundinin henkilöstöjohtajaksi ja konsernin johtoryhmän jäseneksi. Tällä hetkellä hän toimii vastaavassa tehtävässä Investment AB Kinnevikissä. Hän aloittaa tehtävässään TeliaSonerassa 1.9.2014.

– Henkilöjohtaminen ja kulttuuri ovat tärkeitä asioita, kun rakennamme uutta TeliaSoneraa. Näillä alueilla Human Resources  toiminto on avainasemassa. Siksi olen hyvin tyytyväinen saadessani toivottaa Cecilia Lundinin tervetulleeksi TeliaSoneraan. Cecilia on työskennellyt näiden asioiden parissa eri aloilla, ja hän on oikea henkilö johtamaan Human Resources  toimintoa, sanoo TeliaSoneran toimitusjohtaja Johan Dennelind.

Cecilia Lundin on 43-vuotias, ja hänellä on laajaa kokemusta sekä erilaisista liiketoimintarooleista että henkilöstötoimintojen alueelta. Hän on toiminut lääkeyhtiö Novartiksen Pohjoismaiden toimintojen, teleoperaattori Tele2:n ja pakkauspaperiyhtiö Billerudin henkilöstöjohtajana. Hänellä on kauppatieteiden maisterin tutkinto Linköpingin yliopistosta.