com hem först med ieurosport

com hem är först i Europa med att lansera den interaktiva TV-tjänsten ieurosport. Tjänsten har utvecklats i ett samarbete mellan com hem och Eurosport.
Den interaktiva TV-tjänsten ieurosport är nu tillgänglig för alla de som abonnerar på Eurosport i com hems digitala utbud. Den innehåller någonting för alla sportintresserade, bland annat nyheter, tablåer, frågesport, spel, listor och tabeller. Tjänsten aktiveras genom att man trycker ok på fjärrkontrollen, när man tittar på kanalen Eurosport. Efter hand kommer flera intressanta och spännande tjänster att bli tillgängliga på ieurosport. ieurosport innehåller: News, nyheter regelbundet uppdaterade dygnet runt. Live, resultatservice, aktuella tabeller och listor. Guide, sändningstider för Eurosports sju populäraste sporter de kommande sju dagarna. Shop, bilder och priser på valda delar av de kläder och accessoarer som finns till försäljning på www.eurosport.com. Info, höjdpunkter ur Eurosports program tablå. Games, quiz och tennis (kommer inom kort). on Eurosport, highlights från Eurosport och lokal information om Eurosport. Eurosport finns tillgänglig digitalt i samtliga com hems nya hyrerbjudanden 8 favoriter och 12 favoriter där kunden själv väljer vilka kanaler som skall ingå. Kanalen ingår också i com hems paket Stora com hem.