com hem och TV4 presenterar "Dagens namn"

com hem presenterar tillsammans med TV4 namnsdagsprogrammet "Dagens namn" som startar den 1 maj. I programmet som sänds tre gånger per dag och är 1,5 minuter långt, får tittarna möjlighet att framföra sina egna namnsdagsgratulationer i TV. I programmet presenteras även namnets bakgrund samt en kändis som bär namnet.
Till TV programmet finns en särskild hemsida med ytterligare information och möjligheter att skicka namnsdagsvykort och namnsdags - SMS. Här hittar man också instruktioner om hur man går till väga för att få möjlighet att skicka sin namnsdagshälsning via TV. Hemsidan finns på adressen: www.tv4.se/dagensnamn eller via en länk från com hem:s hemsida på adressen: www.comhem.se. com hem är idag Sveriges största leverantör av bredbandstjänster till hushållen och har ca 1.3 miljoner anslutna hushåll. Företaget har ett brett program av bredbandstjänster och erbjuder idag hushållen tillgång till både digital TV och bredbandsinternet.