MyDOF utsedd till Sveriges bästa wapportal!

Tidningen Mobil har testat Sveriges 43 bästa WAP-tjänster där MyDOF gick segrande ur jämförelsen som bästa portal. MyDOF anses ha ett rikt innehåll och har lyckats samla alla typer av tjänster på ett bra sätt. Portalen innehåller en hel mängd tjänster såsom finans, mail, nyheter-väder, resor med mera. Testpanelen anser vidare att tjänsten är ett gott exempel på vad "vanliga" Telia-kunder kommer att kunna få mer av i framtiden. Telia-kunderna är bara att gratulera, enligt tidningen Mobil.
- Det känns givetvis hedrande att bli utsedd till Sveriges bästa wapportal, säger Erik Hallberg, chef för Marknad & Försäljning, Telia Mobile. Detta sporrar oss än mer att utveckla tjänsten för att på bästa sätt möta konsumenternas framtida krav. Fakta MyDOF
· Världens första publika WAP-portal som lanserades i september förra året samt världens mest avancerade WAP portal i version 2.0. · MyDOF innehåller några av de populäraste informations- och transaktionstjänsterna på Internet anpassade för WAP-telefoner med tjänster från bland andra FöreningsSparbanken, Sandrew, Metronome, Passagen, Posten, SJ, CNN och Nordnet.. · Ingår i DOF-abonnemanget utan extra kostnad. · För mer information om MyDOF, besök http://mydof.prototyp.com/