Cirkör Events artister till Visby

Telias Mina Sidor är på sommarturné med cirkusartister från Cirkör Event. Artisterna uppträder på taket till en specialdesignad engelsk dubbeldäckare som är utrustad med 16 datorer.
Med datorerna kan publiken registrera sig på Mina Sidor och få kostnadsfri tillgång till en rad tjänster som att söka i privatpersonskatalogen och att kolla saldot på sin teleräkning. PLATS: Hamnen. TID: 17 - 22 juli. CIRKUSSHOW: Två gånger per dag mellan klockan 11 och 18. Mina Sidor på www.telia.se är en samling tjänster och erbjudanden för Telias kunder. På Mina Sidor kan du söka telefonnummer till vänner och bekanta, spara ner numren i din personliga adressbok och få information om dina teleabonnemang. Du kan också sända SMS-meddelanden kostnadsfritt. Mina Sidors alla erbjudanden kan du ta del av vid bussen där personal finns för att svara på frågor och hjälpa till med registreringen. - Jag tror Mina Sidor har löst minst ett problem för genomsnittsfamiljen säger Anders Meyer, ansvarig för Mina Sidor. Genom att kolla upp teleräkningen med jämna mellanrum vet mamma och pappa innan det gått för långt att Kalle femton år ringer alla sina långa telefonsamtal till flickvännens mobiltelefon, eller surfar oupphörligen en regnig sommar. Två gånger varje dag är det dags för Cirkör Events artister att underhålla uppe på bussens tak. I föreställningen deltar: Marie André Robitaille visar akrobatik på påle. Elizabeth Clarke dansar på slak lina. Karin Kriström är enormt vig kautschukartist.