com hem erbjuder fyra nya kanaler

Idag har com hem premiär för fyra nya TV-kanaler. Tre kanaler från Discovery; Discovery Civilisation, Discovery Travel & Adventure och Discovery Sci-Trek samt den ryska kanalen ORT International.
Discovery som är en av våra allra mest populära kanaler får nu sällskap av; Discovery Civilisation som ger dig fängslande historier om händelser och personligheter som har skapat historien och format kulturen; Discovery Travel & Adventure som låter dig utforska de mest spännande och inspirerande platserna på jorden; Discovery Sci-Trek som ger dig svar på flera hundra år gamla frågor och avslöjar livets största mysterier - från djupet av vår galax till praktisk forskning om världen runt oss. De tre nya kanalerna från Discovery kommer att finnas tillgängliga i com hems nya hyrerbjudanden "8 favoriter" och "12 favoriter" där kunden själv väljer vilka kanaler som skall ingå. Kanalerna kommer också att ingå i vårt paket "Stora com hem". ORT International är en internationell version av Rysslands mest populära TV-kanal ORT och vänder sig speciellt till ryssar och rysktalande utanför Ryssland. ORT International är en underhållningskanal med ett stort utbud av filmer, barnprogram, talk shows och nyheter. Den ryska kanalen ORT International kommer att kunna köpas separat för 99 kronor i månaden.