Premiär för Tomas Ledin på com hem pay-per-view musik

Under november sänder com hem en alldeles färsk konsert med den svenske musiklegenden Tomas Ledin. Konserten är från sommarens turné "Festen har börjat" och spelades in i Göteborg den 4 augusti.
Tomas Ledin har funnits på de svenska topplistorna i över 30 år och är ett av de tyngsta namnen inom den svenska pop eliten. Konserten innehåller material från 70- 80-och 90-talet. - För com hem är det mycket roligt att kunna ge våra musikintresserade kunder möjlighet att se denna svenska stjärna, kommenterar Henrik Enfors, vice vd com hem. - Det här är första gången vi säljer en konsert till digital-tv och pay-per-view. Inom den svenska musikindustrin är detta ett intressant nytt sätt för svenska artister att komma ut med sin musik, kommenterar Marie Ledin på Anderson Records. com hem pay-per-view
com hem pay-per-view är en interaktiv digital-tv-tjänst där kunderna själva väljer och betalar endast för de program de vill se inom sport, film och musik. Alla com hems digital-tv-kunder kan beställa pay-per-view-program. Beställning av en konsert görs på telefon 020- 41 42 43. Konserten med Tomas Ledin kostar 37 kronor. com hem är en helhetsleverantör av tv-, film-, sport- och musikupplevelser via internet och digital-tv till 1,4 miljoner svenska hushåll. com hem ab är ett helägt dotterbolag till Telia AB och ingår i affärsområdet Internet Services.