com hem brinner för julen

I jul kan alla som har com hems digital-tv-box förvandla sin tv till en öppen spis. Under hela julhelgen kommer nämligen en "tv-brasa" att flamma på en av com hems digitala kanalplatser.
- Efter barnens jul med Kalle Anka och julklappar kan det vara skönt och avkopplande med en glögg framför brasan. Dessutom är tv-brasan en given kandidat till årets bästa julpynt, säger Henrik Enfors, vice vd, com hem. Julbrasan sänds gratis på com hems kanalplats 350. Den brinner dygnet runt och släcks inte förrän på trettondagen, den 6 januari. Brasan är en del i com hems stora julsatsning, med mängder av film, Elitseriehockey och konserter. Några av de filmer som visas på com hem pay-per-view under julen är "Space Cowboys" "The Kid" och "Unbreakable". - Vi strävar hela tiden efter att ge våra digital-tv-kunder nya intressanta och roliga tjänster. Tv-brasan kommer väl kanske inte att revolutionera tv-tittandet, men den är ganska trevlig, säger Henrik Enfors.