Baxter och Gustafsson återförenas

com hem presenterar två tunga nyförvärv: Stuart Baxter, före detta tränare för AIK, återförenas den här säsongen med Tomas "Tobbe" Gustafsson, Coventry. - De två blir expertkommentatorer för com hem i företagets storsatsning på Allsvenskan.
- Jag gillade verkligen att spela för Stuart och nu ska det bli roligt att få jobba tillsammans med honom, säger Tobbe. Vem av er är den tuffaste kritikern? - Jag tror nog att vi är tuffa i vår kritik båda två, men framför allt rättvisa. com hem har köpt rättigheten att sända 468 allsvenska matcher under en treårsperiod. Den 8:e april startar sändningarna pay-per-view vilket innebär att kunden själv väljer och betalar för den eller de matcher han eller hon vill se. - Eftersom det kräver ett aktivt val från tittarens sida måste våra sändningar hålla hög klass. Just nu pågår arbetet med att sätta ihop en redaktion där fotbollskunskapen står i fokus. Därför är vi extra glada att Stuart Baxter och Tobbe Gustafsson har valt att arbeta med oss, säger Lars Lundgren, sportchef, com hem. - Vi har fått mycket bra respons från fotbolls-Sverige. Många har väntat länge på att fler allsvenska matcher ska direktsändas i TV. Nu sänder vi sex av sju matcher varje omgång vilket innebär att tittaren kan följa sitt favoritlag i mycket större utsträckning än någonsin tidigare, säger Henrik Enfors, vice VD, com hem. com hem står för hemmets framtida kommunikationsmöjligheter via bredband. Vi är idag Sveriges största leverantör av bredbandstjänster till hushållen och har ca 1.3 miljoner anslutna hushåll. com hem har ett brett utbud av bredbandstjänster och erbjuder idag hushållen tillgång till både digital TV och höghastighetsinternet. Vår ambition är att com hem alltid skall betyda skoj, gemenskap och kvalitet för våra kunder. comhem AB är ett av Telia helägt bolag och ingår i AO Enterprises.