Telia ADSL Bredband gratulerar 100 000:e privatkunden

Telia fortsätter utbyggnaden av bredband på bred front. Och intresset fortsätter att vara stort bland kunderna. I dagarna har Telia e-bolaget passerat etappmålet 100 000 privatkunder som skaffat Telia ADSL bredband.
I Telias svenska bredbandssatsning ingår olika former av LAN- och ADSL-anslutningar som levereras av e-bolaget, Telia Internet Partner och helägda nätgrossisten Skanova samt bredband från comhem i form av Telia Internet Cable. Telia e-bolagets 100 000:e privatkund som skaffat Telia ADSL Bredband uppvaktades på torsdagen av med blommor, ett års fritt bredbandsabonnemang och Telias Antivirustjänst. Den hundratusende kunden blev Annelise Westlund i Rättvik. - Jag har ett barnbarn på fyra år som tyckte att jag skulle lära mig mer om data. Eftersom jag är nyfiken på allt och fortfarande lär mig om Internet passar ADSL mig bra med fast pris per månad och snabb anslutning, säger hon.