Dubbelt storstadsderby på com hem Pay-Per-View

- nya reprissändningar gör det möjligt att se två matcher samma kväll. Från 1 augusti sänder com hem Pay-Per-View repriser av Allsvenska fotbollsmatcher. Matcherna repriseras en timme efter livesändningens slut, vilket gör att de som varit på arenan hinner hem för att se den aktuella matchen eller match som spelades på annan ort. De som köper "Dagens Matcher" har nu chans att se två matcher i sin helhet. Kostnad för reprissändningarna ingår vid beställning.
Matchinfo torsdag 9 augusti: Match: Hammarby-Djurgården
Datum: 9 aug
Sändningsstart: 18.50
Beställningskod: 2173
Programledare: Åke Unger
Kommentator: Daniel Björklund
Expert: Billy Lansdowne
Gäster: Kaj Eskelinen och Kent Ohlsson Matchinfo torsdag 9 augusti: Match: BK Häcken-IFK Göteborg
Datum: 9 augusti
Sändningsstart: 18.50
Beställningskod: 2174
Programledare: Joakim Geigert
Kommentator: Kristian Andersson
Expert: Pelle Blohm com hem Pay-Per-View: com hem Pay-Per-View är en interaktiv digital-tv-tjänst där kunderna själva väljer och betalar endast för de program de vill se inom sport, film och musik. Alla com hems digital-tv-kunder kan beställa Pay-Per-View-program. Beställning av en allsvensk match, görs på telefon 020-
41 42 43. Matcherna kostar 59 kronor styck. Är man intresserad av att titta på "Dagens Matcher", kostar det 79 kronor och beställs på telefon 020-55 00 00. Reprissändningar ingår i de angivna priserna.