com hem direktsänder Big Brother dygnet runt

Från den 20 januari till 12 maj direktsänder com hem dokusåpan Big Brother i en egen tv-kanal, dygnet runt.
När årets upplaga av den populära dokusåpan Big Brother drar igång kan alla com hems digital-tv-kunder se en specialkanal med direktsändning. Big Brother är dokusåpan där deltagarna under 100 dagar bor tillsammans i ett hus och hela tiden filmas. Liksom förra omgången är Adam Alsing programledare. - Vi tycker det är roligt att kunna erbjuda våra digital-tv-kunder en specialkanal med dygnet-runt-sändningar av det populära tv-programmet Big Brother, kommenterar Henrik Enfors, vice vd com hem. Sändningarna från Big Brother-huset startar den 20 januari, då programmet inleds med en kändisvecka. Kanalen direktsänder sedan ocensurerat från huset under hela programserien. En producent väljer mellan ett 20-tal kameror och mikrofoner för att garantera att kanalen visar det mest spännande som händer. Big Brother-kanalen kommer att återfinnas på kanalplats 5 i digital-tv-boxen och kostar 199 kronor för hela säsongen, från 20 januari till 12 maj. Beställning görs genom att ringa till kundservice på telefon 020-55 00 00. Kanalen kommer även att sändas hos Canal Digital.