Groupy - ett enkelt sätt att kontakta hela kompisgänget

Halebop erbjuder nu, som enda aktör på den svenska mobilmarknaden, sina 600 000 svenska medlemmar en unik gruppsamtalstjänst för mobilen -Groupy. Med Groupy kan du lämna röstmeddelanden eller starta samtal med hela kompisgänget - allt till en kostnad av ett vanligt mobilsamtal.
Groupy är en perfekt tjänst för den som vill ha kontakt med kompisgänget men har ont om tid. Ett samtal via Groupy-tjänsten räcker för att nå hela gänget via mobilen så att ni tillsammans kan komma överens om tidpunkt och plats för träningspasset, partyt, mötet eller middagen. Det går också bra att lämna snabba, roliga eller viktiga röstmeddelanden till en hel grupp med vänner. Allt som krävs är att du skapar listor över olika kompisgäng och sparar dem på www.halebop.se - sedan är det bara att sätta igång och ringa. - Det här är en kanontjänst för ungdomar med stora behov av att hålla ständig kontakt med kompiskretsen. Du når ett helt gäng på en enda gång och allt till en kostnad av ett enda mobilsamtal, säger Kent Jonsson, chef på Halebop. Tjänsten är tillgänglig för alla Halebop-medlemmar, oavsett vilken operatör som används. För den som har kontantkortet, Halebop Mobil, finns tjänsten alltid tillgänglig i Halebop-menyn direkt i telefonen. Logga in på www.halebop.se och testa Groupy! Halebop är en mobil portal som förser mobila användare med mobila tjänster. Halebops tjänster levereras av partners som vill nå en mobil publik. På användarsidan strävar Halebop efter att vara en startpunkt, samlingsplats, för mobila tjänster. Halebops tjänster fungerar oavsett vilken mobil operatör, vilken mobil terminal eller vilken accessteknik som används. På www.halebop.se finner man ett rikt utbud av avancerade mobila tjänster som kan användas av alla.