Telia på CeBIT

Här finns möjlighet att ladda hem det pressmaterial som Telia presenterar på CeBIT 2002-mässan i Hannover.
Mappen innehåller: Telias pressmeddelanden på CeBIT: - Telia presenterar MMS på CeBIT - Telia utvecklar IP-telefoni för företagsmarknaden - Telia öppnar dotterbolag i Spanien - Telia på CeBIT - Ladda ner nya funktioner i mobilen med Java Telias pressinformation på CeBIT: Telia på CeBIT - Nordens ledande kommunikationsföretag Telia på CeBIT - Känn dig som hemma i Telias monter Telia på CeBIT - Integrerar mobiltelefoni och fast telefoni i en gemensam lösning Telia på CeBIT - Uppgraderar Global IP VPN och IP Transit Service Telia på CeBIT - Säkerhet hos kunderna i fokus Telia på CeBIT - Visar färdigpaketerade företagsnät Telia på CeBIT - Virtuella agenten Pixie hjälper till i hemmet Telia på CeBIT - Visar visionen "In Contact and In Control" där du styr din tillgänglighet Telia ProLane på CeBIT - Fast internetförbindelse med hög flexibilitet Telias talarprogram på CeBIT 2002 och
Vem är vem i Telias talarprogram på CeBIT Övrigt pressmaterial: Telia International Carrier - Strategi för internationella nätoperatörsmarknaden Mer nyheter och information kan tillkomma Telias monter finns i Hall 12, plats B30 Filerna nedan är i Word-format och motsvarar listan ovan. (ca 50 kB vardera)