Halebop + Hultsfred = Sant

Halebop kommer att finnas på Hultsfredsfestivalen i sommar den 13-15 juni. Via ett samarbete med Hultsfredsfestivalen planerar Halebop att möta sina medlemmar och kunder ansikte mot ansikte. Även Hultsfreds promotionturné med den engelska gruppen Hundred Reasons, som pågått de senaste veckorna, presenterades av Halebop.
Hultsfredsfestivalen är Sveriges största musikhändelse. 30.000 ungdomar tar varje år del av över 140 artister och den unika festivalstämningen. Genom åren har storheter som Oasis, Björk, Black Sabbath, Prodigy och Kent spelat på de största scenerna och nutida giganter som Fatboy Slim, Sahara Hotnights, bob hund och Moby har alla uppträtt på mindre scener flera år innan sina stora genombrott. - Vår målgrupp värderar musik högt. Därför passar Hultsfredsfestivalen Halebop som hand i handske. Dessutom är det här ett fantastiskt tillfälle för oss att träffa våra medlemmar och kunder direkt på festivalområdet, säger Jens Moser, innehållsansvarig på Halebop. Halebop kommer, tillsammans med Hultsfredsfestivalen, att erbjuda ett flertal mobila tjänster via SMS, informationstjänster och interaktiva SMS-lösningar, såväl inför som under själva festivalen. Tjänsterna kommer att vara speciellt anpassade för festivalpubliken. - I år blir det till exempel möjligt för festivalbesökarna att chatta med varandra via SMS och storbildskärm på plats, enligt Jens Moser. Vi ses på Hultsfred! Besök gärna Hultsfreds-zonen på www.halebop.se! Halebop är Sveriges största mobila portal. På www.halebop.se finns över 150 bra tjänster du kan använda direkt i din mobil. Tjänsterna på portalen kan användas av alla oavsett vilken operatör eller mobil du har. SMS, WAP eller GPRS -allt fungerar lika bra. Halebop erbjuder också kontantkortet Halebop Mobil, med kalasbra priser och massor av nya möjligheter att kommunicera med kompisar. Halebop Mobil-kortet skapar också en helt ny meny i mobilen som ger dig genvägar direkt till tjänster på portalen. På detta sätt kan du dra full nytta av Halebops totala erbjudande.