Sommartid hos Halebop! Börja ringa billigt redan klockan 16

Från och med den 1 juni erbjuder Halebop sina kontantkortskunder möjligheten att ringa för 30 öre/minut redan från klockan 16 på vardagar och dygnet runt hela helgen. Halebop utökar off peak-tiden med tre timmar under årets två sommarmånader, juni och juli.
Priset på 30 öre/minut gäller för samtal till fasta nätet och andra Halebop Mobil-kunder, men off peak-tiden utökas med tre timmar även för samtal till andra operatörer. Att ringa till andra operatörer under off peak-tiden kostar 2 kr/minut. - Det här är ett sätt för oss att visa våra kunder och vår målgrupp uppskattning och att det lönar sig att ha ett Halebop Mobil kontantkort. Nu har de råd att snacka med varandra under långa, sköna sommardagar, säger Jens Moser på Halebop. Besök oss på www.halebop.se! Halebop är Sveriges största mobila portal. På www.halebop.se finns över 150 bra tjänster du kan använda direkt i din mobil. Tjänsterna på portalen kan användas av alla oavsett vilken operatör eller mobil du har. SMS, WAP eller GPRS -allt fungerar lika bra. Halebop erbjuder också kontantkortet Halebop Mobil, med kalasbra priser och massor av nya möjligheter att kommunicera med kompisar. Halebop Mobil-kortet skapar också en helt ny meny i mobilen som ger dig genvägar direkt till tjänster på portalen. På detta sätt kan du dra full nytta av Halebops totala erbjudande