Ladda Halebop Mobil kontantkort via bankomat

Nu är det möjligt att fylla på Halebop Mobil kontantkort via SEBs bankomater. Alla SEBs bankkunder kan därmed, med hjälp av sitt vanliga bankomatkort, ladda ett Halebop Mobil kontantkort direkt i bankomaten.
I samband med lanseringen av det nya sättet att ladda kontantkortet ger Halebop sina kunder ett introduktionserbjudande på 10 procent extra samtalstid på varje påfyllning. Erbjudandet gäller t o m den 30 april, 2003. Från och med 17/2-03 kommer alla SEBs kunder kunna ladda Halebop Mobil kontantkort via SEBs bankomater. Pengarna dras från kundens bankkonto och registreras på angivet mobiltelefonnummer. - Många kunder har efterfrågat den här möjligheten och vi är nu glada över att nu kunna erbjuda bankomatladdning hos SEB. Vi strävar hela tiden efter att göra det så enkelt som möjligt för våra kunder att använda sitt Halebop Mobil kontantkort, säger Jens Moser på Halebop. När det påfyllda beloppet finns tillgängligt på kontantkortet skickas ett SMS-meddelande som bekräftelse. Halebop är Sveriges största mobila portal. På www.halebop.se finns över 150 bra tjänster du kan använda direkt i din mobil. Tjänsterna på portalen kan användas av alla oavsett vilken operatör eller mobil du har. SMS, WAP eller GPRS - allt fungerar lika bra. Halebop erbjuder också kontantkortet Halebop Mobil, med kalasbra priser och massor av nya möjligheter att kommunicera med kompisar. Halebop Mobil-kortet skapar också en helt ny meny i mobilen som ger dig genvägar direkt till tjänster på portalen. På detta sätt kan du dra full nytta av Halebops totala erbjudande.