Halebop lanserar Sveriges bästa erbjudande för kontantkortskunder

Halebop etablerar sig som en tydlig lågprisaktör på den svenska mobilmarknaden med helt nya priser för sitt kontantkort.

- Vi har Sveriges bästa erbjudande för kontantkortskunder, ett erbjudande som vi tagit fram i samråd med våra kunder, säger Kent Jonsson, chef för Halebop. Våra nya priser är möjliga tack vare sänkta kostnader. Detta kommer nu kunden till godo i form av Sveriges bästa kontantkortserbjudande.

Tillsammans med de nya priserna presenteras också ett nytt enklare sätt att bli Halebop-kund samtidigt som man behåller sitt mobilnummer. Det enda som krävs är att skicka ett SMS till Halebop. Kontantkortet skickas då hem i brevlådan - helt gratis.

Prislista för Halebop kontantkort:
Röstsamtal:
Till Halebop, dygnet runt, alla dagar: 0 kr/min
Till alla andra, även till fasta nätet, dygnet runt, alla dagar: 99 öre/min

SMS: 49 öre/SMS, MMS: 1,99 kr/MMS

WAP via GPRS: 14,99 kr/MB, WAP via GSM: 99 öre/min

Öppningsavg för samtal: 66 öre/samtal

Röstbrevlåda (mobilsvar): 1,45 kr/samtal

Kundtjänst erbjuds via www.halebop.se

Det enda kunden behöver göra är att ringa, skicka SMS, MMS eller använda GPRS för minst 49 kr/mån, vilket nästan alla Halebops kunder gör redan idag.

Halebop gör det enklare för kunden att veta vad det kostar att ringa genom enhetliga samtalstaxor dygnet runt. Dagens prissänkningar är kraftfulla. Samtalstaxan dagtid sänks från knappt 5 kr/min till 0 kr/min inom Halebop och till 99 öre/min till alla andra operatörer. SMS-priset sänks från 79 öre till 49 öre/SMS.
Moms ingår i samtliga priser.