Halebop sänker samtalspriserna till över 200 länder

För en månad sedan sänkte Halebop samtalspriserna till 27 länder. Från och med idag är priserna även pressade till länder som Australien (från 1,47 kronor/minut), Egypten (från 1,97 kronor/minut), Puerto Rico (från 77 öre/minut) och USA (från 1,47 kronor/minut).

– Vi fortsätter vår satsning på billiga samtal till utlandet. Genom att sänka priserna till ytterligare 203 länder blir vårt erbjudande ännu starkare. Med automatiskt låga priser på utlandssamtal, billiga sms och nollprissättning inom Halebop är detta ett av marknadens bästa erbjudanden, säger Tobias Lennér, chef för Halebop.

Sms:a för 49 öre vart som helst i världen
Halebop fortsätter att erbjuda kunderna trygghet genom att de vet exakt vad de betalar för när de ringer till utlandet. Dessutom är samtalskvaliteten ofta bättre än vad vissa calling card-företag kan erbjuda. Eftersom det inte krävs några krångliga värdebevis eller särskilda koder innan samtal för att ta del av Halebops erbjudande kan kontantkortskunderna redan idag börja ringa billigt över hela världen.

Sedan tidigare ringer Halebops kunder för ytterst konkurrenskraftiga priser, från 47 öre/minut, till bland annat Kroatien, Thailand, Turkiet och Brasilien. Till vissa av de 27 destinationerna som prissänktes i början av mars står sig priserna också mycket starka även i konkurrens med lösningar inom ip-telefoni. Från Sverige sms:ar Halebops kunder dessutom vart som helst i världen för 49 öre styck.

Hela prisplanen finns på www.halebop.se. För att hela tiden vara konkurrens¬kraftiga kommer priserna att uppdateras på månadsbasis. Priserna gäller för samtal ringda från Sverige.