Nu ringer Halebops kunder för 69 öre/minut till andra operatörer

– Vi vill alltid att våra kunder ska kunna ringa och SMS:a riktigt billigt och dagens sänkning av minutpriset gör det ännu förmånligare att ringa med Halebop. Nu kan vi erbjuda ett ytterligare förbättrat paket med låga priser på samtal inom Halebop, till andra operatörer i Sverige och till utlandet samt på SMS till hela världen, säger Tobias Lennér, chef för Halebop.

Halebop arbetar ständigt med att stärka sitt kontantkortserbjudande och göra det billigare för kunderna. Bara under de senaste tre månaderna har man ytterligare förbättrat erbjudandet genom att göra det möjligt för kunderna att SMS:a gratis, kraftigt sänkt priserna på samtal från mobiltelefon till utlandet och nu även sänkt minutpriset till övriga operatörer. Dessutom är Halebops erbjudande ett enkelt helhetserbjudande utan krångliga värdebevis att hålla reda på.

Det nyligen lanserade SMS-erbjudandet innebär att kunderna får möjlighet att SMS:a gratis till hela världen i 30 dagar (max 3000 SMS) varje gång kontantkortet laddas med sammanlagt 300 kronor under en dag. Givetvis ringer kunderna upp pengarna de laddat som vanligt.

Halebops fullständiga prislista finner du på www.halebop.se. Samtliga samtalspriser som visas är inklusive moms och gäller per påbörjad minut.