Måns i mobilen till Melodifestivalen

I samband med årets huvudsponsorskap av Melodifestivalen har Telia fördjupat samarbetet med den populära artisten Måns Zelmerlöw. I centrum för samarbetet står Måns nya låt Impossible, som just nu hörs som soundtrack när Teliafamiljen får finbesök av Måns i tv-rutan. Idag släpps ringsignalen, och låten finns exklusivt i den mobila musiktjänsten Telia Music Player.

– Måns är en favorit och vi är superglada över att få erbjuda våra kunder Impossible före alla andra. Den perfekta uppladdningen inför Melodifestivalen är att kombinera spellistor av Måns och alla andra artisters låtar i Telia Music Player, säger Ulrika Steg, chef för mobila konsumentaffären på TeliaSonera i Sverige.

Måns schlagerfavoriter i mobilen:

Fångad av en stormvind

Sing for me

Michelangelo

Inget stoppar oss nu

Walking on sunshine

Hon kommer med solsken till mig

Det gör ont

Håll om mig

Alla flickor

Lay your love on me

Vindarna viskar mitt namn

Fakta Telia Music Player

Ladda ned obegränsat med laglig musik till mobilen och datorn. Tillgång till miljontals låtar i Nordens största musikbutik. De tre första månaderna är just nu gratis (värde 297 kr).

Kom igång genom att sms:a musik till 4466 eller gå in på Telia.se/musik (http://noje.telia.se/musik/musicplayer/musicplayer.page) och hämta hem tjänsten till din dator. För att enkelt hitta Måns singel och få mer info om Melodifestivalen, sms:a melodi

till 72240 via din mobil.

För pressbild med Måns Zelmerlöv se www.teliasonera.se/press

Reklamfilm se http://www.youtube.com/watch?v=B8T8ZcdbcD8