Inbjudan till Telia Companys årsbokslut januari-december 2019

Telia Companys årsbokslut januari-december 2019 offentliggörs onsdagen den 29 januari 2020 cirka klockan 7:00.

Onsdagen den 29 januari 2020

Press- och analytikerkonferens

Tid: 10.00 (CET)

Plats: Telia Companys huvudkontor, Stjärntorget 1, Solna

Telia Companys tillförordnade koncernchef och VD Christian Luiga och Douglas Lubbe, tillförordnad finansdirektör presenterar årsbokslutet.

Presslegitimation eller motsvarande fordras för att delta.

Press- och analytikerkonferensen hålls på engelska och direktsänds över internet på www.teliacompany.com.

Telefonkonferens i samband med press- och analytikerkonferensen

Du kan ringa in och ställa frågor i samband med frågestunden efter presentationen. Försäkra dig om att du är uppkopplad till telefonkonferensen genom att ringa in och registrera dig några minuter innan konferensen börjar.

Telefonnummer: 08 506 921 80, 0200 125 581

Kod:

Du kan även lyssna på konferensen i efterhand till och med den 5 februari 2020.

Telefonnummer: +44 (0) 3333 009 785

Kod: 1598068

För mer information, kontakta gärna vår presstjänst: 0771 77 58 30, besök Newsroom och följ oss på
Twitter @Teliacompany.

​​​​​​​Vi är Telia Company, den nya generationens telekomföretag. Våra cirka 20 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. Vi är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt – året om. Vi har bestämt oss för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare våra kunder och vårt huvudkontor ligger mitt i teknik- och innovationshjärtat Stockholm. Läs mer på www.teliacompany.com.